Αγίου Βαλεντίνου, 14 Φλεβάρη, γιορτή, ερωτευμένων, ξενοδοχείο, Λιοσίων 23, γιορτή, ειδικές τιμές, athenscomfort



Αρκετές φορές στο παρελθόν και από διάφορες θέσεις θελήσαμε να τιμήσουμε έτσι όπως την νιώθουμε την γιορτή των ερωτευμένων Αγίου Βαλεντίνου. Τα ξενοδοχεία, και το www.athenscomfort.gr , κατά γενική ομολογία προσφέρονται ως χώροι για να υποδεχθεί και τιμηθεί ιδιαίτερα το γεγονός αυτό. Οργανώνουν εκδηλώσεις, ειδικά γεύματα, ντεκόρ, μουσική, δωμάτια, γλυκίσματα, λουλούδια, δώρα, τραπέζια, ρομαντική ατμόσφαιρα και ό,τι άλλο εμπνέει τον οργανωτή.
Θα επιχειρήσουμε και φέτος να προσεγγίσουμε θεωρητικά τη γιορτή.
Από τον παρελθόν λοιπόν ανασύρουμε μερικά τα αφιερώματα γραφικά, ποιηματάκια, μαντινάδες και ό,τι σχετικό εμείς έχουμε υπογραμμίσει. Φυσικά ένα search θα δώσει εκατομμύρια ευρήματα στο λίμα έρως, 14 Φλεβάρη, κτλ.

1. Εδώ από τον ποιητικό μας χώρο Poetic strolls//
2. Εδώ από τις εμπειρίες σε ένα παλαιοφαληριωτικο ξενοδοχείο//
3. Εδώ από το τουριστικό μας χώρο//
4. Και εδώ μία τουριστική επιχείρηση με ρόδες//

Δείτε εδώ τον ..ύμνο του έρωτα και ελάτε στο www.amthenscomfort.gr να περάσετε ένα όμορφο βράδυ.

Ερως έρωτας

 
Λαλιά δεν έχω αλλά μιλώ !
Παιδί δεν είμαι αλλά παίζω και γελώ !
Θέλω να ουρλιάξω αλλά δεν μπορώ !
Είμαι ο έρωτας όλα αρχίζουν και τελειώνουν δω !

Χορηγώ ελευθερία στο νου και τη ψυχή !
Δίνω εντολή στην ποίηση να απελευθερωθεί !
Να ντύσει με μια νόστιμη ωδή ο,τι πιο όμορφο ανθεί !
Ζήτω η επανάσταση και η ανυπακοή !

Το κορμί υποφέρει και δεν ξέρει το γιατί !
Αναταραχή προκαλώ στον κόσμο τον εσωτερικό !
Τραύλισμα πυρετό και κάργα παραμιλητό !
Τσιμπήματα στα σπλάχνα και ζάλη στο μυαλό !

Σφίξε με σφίξε με με τα χέρια σου τα δυο !
Πες μου σ’ αγαπώ !
Πιες απ’ τα χείλη μου μέντα & ρακί
Ευχαριστώ για το φιλί !

Ο έρωτας ο ηθοποιός είμαι γω
Και είμαι υπερήφανος για το δυνατό μου το εγώ
Διαθέτω την απαραίτητη υποκριτική άμα χρειαστεί
Και τους πολιτικούς βάζω κάτω στην πολιτική!

Ο έρωτας άγγελος είμαι γω !
Και είμαι υπερήφανος για το θηλυκό μου το εγώ !
Που με σκέρτσο νάζι βλέμμα και φωνή !
Ανοίγω το δρόμο για τη πρώτη επαφή !

ΧΡ 14/2/2021

Comments

Popular posts from this blog

Μια κουκλίστικη σουίτα στον έκτο όροφο (602) περιμένει να σας φιλοξενήσει για ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Αθήνα! Athens Comfort suites & apartments

Ελάτε μαζί μας για μια βόλτα με αυτοκίνητο στην Αθήνα. Κερδίστε έκπτωση 5% στις τιμές παραμονής στο Athens Comfort Suites & Apartments, φωτό: 70

Οταν η άνεση στο κέντρο της Αθήνας λέγεται, Athens Comfort, Suites & Apartments, 93 photos